1. Unde sunt confecţionate hainele din magazinul online Zuza Muza?
Hainele din magazinul Zuza Muza sunt confecţionate în România, în micul nostru atelier. Lucram in serie mica si unicat si nici nu avem sute de chinezi angajati. De fapt, nu avem niciun chinez angajat:) Unele modele sunt confecționate de colaboratori, după tiparele noastre, iar noi le accesorizam cu aplicații handmade. Accesoriile sunt, de asemenea, concepute și create în atelierul nostru.
2. Produsele afişate în magazin se află în stoc sau se fac la comandă?
Avem produse pe stoc, dar, în general, lucrăm la comandă. Unele modele sunt unicat, ceea ce inseamna ca este disponibila o singura marime. Modelul de baza poate fi refacut si pentru alte marimi, dar urmeaza sa discuti cu Zuza Muza despre aplicatii. Acesta este motivul pentru care, uneori, livrarea poate dura până la 10 zile lucrătoare. Ne mișcam cât putem de repede, crede-ne:)
3. Preţurile afişate în magazin sunt cele finale?
Da, toate preţurile afişate în magazin sunt cele finale. În cazul promoţiilor, reducerile procentuale sunt operate direct pe site, iar discount-urile se fac direct pe coşul de cumpărături, astfel încât după efectuarea comenzii vei şti exact care este suma pe care trebuie să o achiți pentru produsele comandate.
4. Cum aflu care este mărimea mea?
Cea mai simpla metodă de a afla mărimea ta pentru produsele ZuzaMuza, este să consulți „Tabelul de marimi”. Acolo ai și o imagine explicită despre cum se iau măsurile. Ideal ar fi să ți le ia altcineva. Alege mărimea cea mai apropiată de măsurile luate.
5. Ce reprezinta „Wishlist” (sau „Lista de dorinţe”)?
Dacă nu dorești să cumpăraţi un anumit produs în sesiunea curentă, dar vrei să îl ai în vedere la următoarea vizită în magazinul Zuza Muza, poți muta acest produs in „Wishlist”. Plasarea unui produs in „lista de dorinţe” nu creează nicio obligaţie de cumpărare a acestuia. Produsele adăugate în ”Wishlist” se șterg automat, dacă nu sunt cumpărate în decurs de 7 zile.
6. De ce să mă abonez la Newsletter-ul Zuza Muza?
Scrie adresa ta de mail în secţiunea Newsletter. În general, vom trimite newsletter-ul Zuza Muza cu anunţuri despre promoţiile noastre, lansări de colecţii, cadouri aniversare, noutăţi şi surprize pe care ți le pregătim cu drag. La abonare, primești un cupon de reducere în valoare de 20 lei.
7. Cum se face livrarea în afara ţării?
Livrarea în afara ţării se face prin Poşta Română, după ce comanda a fost achitată în prealabil. (Mai multe detalii despre modalităţile de livrare ZuzaMuza).
8. Cum plătesc?
– Dacă optezi pentru livrarea prin curier, cu plata ramburs și costul ambalării și livrării de 20 de lei în România, bifează opțiunea ”livrare prin curier”. După confirmarea comenzii, vei primi un mail cu timpul estimat până la livrare.
– Dacă vrei să sa nu platesti cheltuielile de livrare prin Posta Romana, trebuie să achiți valoarea comenzii în avans, în contul RO09INGB0000999905259701, prin transfer online sau la orice caserie ING Bank. Bifează opțiunea ”livrare prin poștă”. După confirmarea plății, vei primi un mail cu timpul estimat pentru livrarea comenzii.
– Pentru cumparaturile ce depasesc 350 de lei, livrarea prin curier este gratuita.